Fontos közlemény!!
x

Szeretne végleg megszabadulni a penésztől?

Kérje emailben ingyenes, részletes útmutatónkat, amelyből megtudhatja, hogyan tüntetheti el a csúnya penészedést és a kellemetlen, egészségtelen dohos szagot.

A Nagy Penészkönyv. Útmutató a végleges penészmentesítéshez.

Név:*
E-mail cím:*
*A tájékoztató megrendelésével egyben azt is elfogadja, hogy a későbbiekben email-eket fogadjon a peneszes.blog.hu-tól és partnereitől. Ezekről az email-ekről a későbbiekben bármikor leiratkozhat.

HTML

Nem boldogul a penésszel?

Mindent kipróbált és a penész visszajön? Kérje ingyenes útmutatónkat emailben, amiből megtudhatja, hogyan szabadulhat meg végleg a penésztől!

Név:*
E-mail cím:*

ttk50_doboz_keskeny.JPG
wdh520hb_keskeny.JPG

Penészes Blog

Penészes a szőnyeg, a fal, a mosógép és még ki tudja mi. Reszkess penész!

Friss topikok

  • zrenata: @siófoki35: Kedves siófoki35! Azt tudnám javasolni, hogy mindenképp szárítsa ki először a dobozt, ... (2012.05.10. 16:30) Balaton helyett penész

Vásárlói vélemények - WDH520HB páramentesítő

2012.11.20. 16:58 peneszes

tesztgyoztes_paratlanito.jpgWDH 520 HB párátlanító készülék

Vásároltam  egy WDH520-as tip. páramentesítő készüléket kb: 1 éve. Megvallom őszintén nagyon nehezen szántam rá magam a készülék megvásárlására hisz nem volt tapasztalaton a működéséről ill. az átlag keresetű ember számára az ára is magasnak mondható volt. A neten számtalan készüléket megnéztem mielőtt döntöttem volna. Több szempontot is figyelembe kellett vennem , így a lakás mérete, készülék fogyasztása és teljesítménye. A mi lakásunkban kb: 70 négyzetméter lakrészt kellett páramentesíteni. Mindenki számára ismert a reggelente ablakon patakzó víz , a sarkokban előbúvó penészfoltok ill. a nehéz párás levegő. Na ezek mind megjelentek a lakásban és már elviselhetetlenek voltak. A döntés meghozatalakor mérlegre kell tenni a probléma megoldásához szükséges költségeket így a penészeltávolító szerek ( adott esetben havonta, több ezer forint ), a nyílászárók romlása, festése ill. nem utolsó sorban a sok kellemetlenség és a rossz közérzet. Azzal is tisztában voltam, hogy a legjobb megoldás a lakás levegőztetése lenne rendszer kiépítésével , azonban ez nagyon drága.

Visszatérve a készülékhez amely mellett döntöttem. Ezen készülék a teljesítményével és az ár-érték arányával megfelelő ezt higgye el mindenki. Sok esetben a kisebb teljesítményű jóval drágább volt , a nagyobb teljesítményűek pedig már mondhatni ipari méretűek. A vásárlási feltételek ill. szállítással kapcsolatban is meg vagyok elégedve az ígért időre leszállították a készüléket korrekt módon.

Tehát megérkezett a készülék melyet azonnal be is üzemeltem a kezelési utasítás alapján. Az első 24 órában folyamatosan üzemeltettem és nem akartam hinni a szememnek. A tartályt mely talán 5 literes lehet háromszor kellett üríteni, gondoltam hogyan lehet ennyi víz a levegőben hisz nem uszodában lakom. Ezt követően  még pár napig folyamatosan használtam majd csak a kritikus időszakban kapcsoltam be ( főzés, hajnali órák ). Természetesen figyeltem a helyiség páratartalmát mely 60-70 % között volt, ennek kialakítása a készülékkel egyéni tapasztalat kérdése.

Emberek higgyék el megszűnt teljesen a pára az ablakon , eltűntek és ami fontos nem jöttek vissza a penészfoltok , jól élhető légteret kaptunk. Ennek alapján én a készülékkel teljesen meg vagyok elégedve és a hasonló gondokkal küszködőknek kifejezetten ajánlom , ne keresgéljenek az interneten, csak az idejüket pazarolják. 

Ha valaki azt hiszi ez reklám szöveg az téved ezek igenis vásárlói tapasztalatok.

 Ahogy már fent is említettem köszönöm a cégnek ezt a kiváló készüléket mivel a gondjaim megoldódtak.

Tisztelettel: Madarász Attila

A készülék megvásárolható: www.paramentesito.hu

Szólj hozzá!

Címkék: penészmentesítő wdh520hb páramentesítő wdh520 párátlanítü

A bejegyzés trackback címe:

https://peneszes.blog.hu/api/trackback/id/tr474916798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása